Z przyjemnością prezentujemy wyniki konkursu dla studentów naszego Wydziału zorganizowanego we współpracy z Firmą Eurus sp. z o.o. – producentem naturalnej, wegańskiej marki do pielęgnacji włosów i skóry głowy Neboa. Do zadań biorących w tym przedsięwzięciu studentów należało zaprojektowanie serii nowych opakowań dla kosmetyków tej linii, które byłyby spójne z aktualnie używanymi butelkami szamponów i odżywek marki.
Oddajmy głos zwycięskim zespołom.
I miejsce Julita Dąbrowska i Magdalena Barańska:
Projektując dla marki Neboa ważne były dla nas minimalizm i prostota formy. Inspiracje głównie czerpałyśmy z natury, stąd kształt naszych słoiczków - uzupełniające się formy nawiązują do symbiozy, naturalnego współdziałania i harmonii. Spójność naszej kolekcji zawdzięczamy kształtom wynikającym bezpośrednio z butelki bazowej. Tożsamość marki przeniosłyśmy także na kartoniki - każdy z nich otwierany jest za pomocą zrywki lub zakładek w kształcie logo marki.
II miejsce Paweł Odrowąż-Sypniewski i Barnaba Perepłyś:
Naszym celem było stworzenie ciekawej i spójnej rodziny opakowań. Inspirując się flagową butelką Neboa stworzyliśmy zbiór minimalistycznych form wywodzących się z wyoblonego prostopadłościanu. Asymetryczne podcięcia nadają opakowaniom charakteru oraz lekkości.
III miejsce Monika Żaczkiewicz i Marta Sowińska:
Projekt linii minimalistycznych, eleganckich opakowań rozwiniętych z flagowej butelki marki Neboa oraz propozycja nowych, czytelniejszych etykiet.
W wyzwaniu skupiłyśmy się na oryginalnych, innowacyjnych formach, skupiających uwagę klienta. Oprócz klasycznych butelek i pojemników, w linii znajdują się także ekologiczne opakowania z masy papierowej.
Serdecznie gratulujemy wyników i bardzo ciekawych projektów, dziękujemy za współpracę i cieszymy się, że przyniosła ona Firmie Eurus satysfakcję, co potwierdzają słowa pana Macieja Pawłowskiego, Prezesa Zarządu:
Współpracę przy projekcie „Sztuka zrównoważonego projektowania" oceniamy bardzo korzystnie. Zarówno władze Wydziału Wzornictwa jak i studenci bardzo zaangażowali się w ten konkurs, za co bardzo dziękujemy. Nagrodzone i wyróżnione projekty odznaczały się wyjątkową oryginalnością i funkcjonalnością, a także kreatywnie realizowały najważniejsze założenia marki Neboa w zakresie opakowań, takie jak zgodność z trendem less waste i wygoda użytkowania dla konsumentów.