- Paweł Bielecki „Surf Siberia” plakat typograficzny, graficzny, fotograficzny
- Mateusz Dzieciuch „The Death of an Insect” plakat typograficzny, graficzny, fotograficzny
- Zosia Kwiatkowska „The Voice Over” plakat typograficzny, graficzny, fotograficzny
- Kacper Sondej „Jarmark cudów” plakat typograficzny, graficzny, fotograficzny
- Agata Bandurska „Tosca” plakat typograficzny, graficzny, fotograficzny
- Johannes Utri „Nefarious: Merchant of Souls” plakat typograficzny, graficzny, fotograficzny
- Mateusz Wappa „Latawce” plakat typograficzny, graficzny, fotograficzny
- Karolina Szyszka „Hollywood's Digital Humans” plakat typograficzny, graficzny, fotograficzny
- Jeremi Mroziński „Wszystko może się przytrafić” plakat typograficzny, graficzny, fotograficzny
- Karolina Szpakowska „Dance Tonight” plakat typograficzny, graficzny, fotograficzny
- Magdalena Pełka „Guaxuma” plakat typograficzny, graficzny, fotograficzny
- Zuzanna Telka „To jest jajko” plakat typograficzny, graficzny, fotograficzny
- Sara Francuz „Across the Hummingbird Bridge” plakat typograficzny, graficzny, fotograficzny
- Zosia Kołątaj „The Swedish Theory of Love” plakat typograficzny, graficzny, fotograficzny
Prowadzący
dr Magdalena Małczyńska-Umeda
dr Jakub Jezierski
Program
Podstawy Komunikacji Wizualnej to kurs, który daje studentom 2 roku zestaw podstawowych umiejętności z zakresu projektowania graficznego. Program dydaktyczny składa się z wykładów, warsztatów oraz zadań projektowych, które studenci realizują pod okiem pedagogów i w oparciu o ich korekty.
Program pracowni jest dostosowany do nauczania online. Warsztaty prowadzone są w trybie online lub hybrydowym.
Istotnym celem dydaktycznym jest otwieranie studentów na ważne tematy współczesności. Dobrym przykładem jest zadanie z projektowania piktogramów ilustrujących założenia Europejskiego Zielonego Ładu - programu UE, którego celem jest osiągnięcie neutralności klimatycznej kontynentu do 2050 r.
Nie mniej ważną kwestią jest warsztat projektanta i dostosowywanie form komunikacji wizualnej do potrzeb wynikających ze specyfiki tematu, medium, czasu czy odbiorców. Podczas zajęć studenci rozwijają szeroki zakres kompetencji z zakresu typografii, animacji, ilustracji, projektowania 3D czy UX.
W edukacji Pracowni Podstaw Komunikacji Wizualnej kluczowe jest rozwijanie wiedzy z zakresu szeroko rozumianej Kultury Wizualnej i Historii Projektowania Graficznego.
Program pracowni jest dostosowany tak, by zadania projektowe oprócz walorów edukacyjnych miały również wymiar użyteczny dlatego, część z nich powstaje we współpracy z organizacjami i instytucjami, zewnętrznymi. Wśród partnerów zewnętrznych wymienić można: Fundację Habitat for Humanity Poland, Ogród Botaniczny Uniwersytetu Warszawskiego, Fundację Sztuki Współczesnej INSITU, Instytut Sztuk Pięknych
Strona społecznościowa pracowni
Zajęcia obowiązkowe dla studentów 3 i 4 semestru studiów I stopnia specjalizacja Projektowanie Produktu Produktu i Komunikacji Wizualnej